Ustaz Izinkan saya menjadi pelajar ustaz, dan tashihkan tulisan saya

Go down

Ustaz Izinkan saya menjadi pelajar ustaz, dan tashihkan tulisan saya

Post  pejuang_khat on Mon Feb 23, 2009 5:29 pm

Assalamualaikum..

Saya dah cuba ustaz nak download kan tulisan untuk ustaz tashihkan, tapi tak berjaya. Kalau ustaz atau sesiapa sudi ajarkan saya tunjukkan cara download gambar di sini.- syukran. Di bawah ni percubaan saya..mohon kalau picture keluar ustaz Tashihkan[http://img410.imageshack.us/my.php?image=kcam.jpg][https://redcdn.net/ihimizer/img410/9374/kcam.jpg/img]


Last edited by pejuang_khat on Mon Feb 23, 2009 7:02 pm; edited 2 times in total

pejuang_khat

Posts : 4
Join date : 23/02/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Ustaz Izinkan saya menjadi pelajar ustaz, dan tashihkan tulisan saya

Post  Firdaus™ on Mon Feb 23, 2009 6:11 pm

Ilham, enta silap sikit je tu utk upload, takpe ana tolong...ni kod yg enta paste, jadi enta kene buang yang warna merah ni...
[img][img=http://img410.imageshack.us/img410/9374/kcam.th.jpg][/img]

tapi kod yg enta paste tu utk gambar saiz thumbnail (paling kecil)

jadi hasilnya ini :


Firdaus™

Posts : 6
Join date : 17/01/2009

View user profile

Back to top Go down

Terima kasih Syeikh Firdaus

Post  pejuang_khat on Mon Feb 23, 2009 6:57 pm

Syukran, ana memang buta i.t tul lah, k, lain kali ana buat macam tu.

pejuang_khat

Posts : 4
Join date : 23/02/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Ustaz Izinkan saya menjadi pelajar ustaz, dan tashihkan tulisan saya

Post  baki on Tue Feb 24, 2009 1:51 pm

Terima kasih Ilham sudi post tulisan di sini.
Tulisan anta dah mantap, tapi cuba lihat beberapa huruf yang saya tulis tu..

[img][/img]
avatar
baki
Admin

Posts : 49
Join date : 09/01/2009
Location : Selangor, Malaysia

View user profile http://khat.forumms.net, htttp://www.arabiccalligraphy.wordpr

Back to top Go down

Syukran Ustaz

Post  pejuang_khat on Wed Feb 25, 2009 9:59 pm

Assalamualaikum..

Terima kasih ustaz, terima kasih kerana sudi menerima ana.
Ana akan berlatih dengan lebih bersungguh.

pejuang_khat

Posts : 4
Join date : 23/02/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Ustaz Izinkan saya menjadi pelajar ustaz, dan tashihkan tulisan saya

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum